1ª nocturna BTT

Posted on juliol 3rd, 2012 in Btt by Ciclisme aeblancafort
El divendres passat, dia 29, un grup de 25 bikers de l’AEBlancafort van fer la primera sortida nocturna de l’estiu.

El recorregut de la ruta va ser: Blancafort – La Guàrdia dels Prats – Montblanc – camí del GR 175 (per sota el Martí l’humà) – l’Espluga de Francolí – Les Masies – Poblet – l’Espluga de Francolí.
A les 20h. de la tarda ens vam trobar amb els bikers a la plaça dels arbres, 10 minuts després ens vam fer la foto de familia i vam començar la sortida en BTT. Amb un ritme més aviat baix, però ideal per no cansar-nos, vam arribar a Montblanc, vam passar per la plaça Major i alguns van trobar els amics a les terrasses dels bars prenent la fresca de la nit. Després vam anar a trobar el camí GR175 que ens duia a l’Espluga de Francolí, arribant a l’Espluga ens vam dividir; els més valents (i els enganyats pels valents) vam continuar pel camí de les Masies, els que ja tenien gana van anar a fer unes cerveses al restaurant del Gatim, on més tard teniem hora reservada pel sopar. Vam arribar a les masies i vam reagrupar als companys ja que alguns van pujar molt ràpid perquè es van “picant” els uns als altres, d’altres encara van amb la llengua fora i queixant-se de mal al cul. ja reagrupats només ens queda baixar cap al restaurant per la carretera i a les 22’15h. de la nit a sopar. Després de sopar ens posem els frontals, agafem la carreterra TV-2336 i agafem el primer camí que ens porta a Blancafort. Ens vam divertir amb el frontal. Vam arribar a les 00’30h. de la nit a la plaça dels arbres!!!
Ara esperarem a la pròxima sortida.

La ruta de Garmin

Aqui web

2 Responses to '1ª nocturna BTT'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to '1ª nocturna BTT'.

1. on juliol 3rd, 2012 at 21:10

jajjaja, la ruta del garmin es una altra!! jajajajaja