3a Marxa BTT Terra d’Oliveres

Posted on setembre 11th, 2012 in Btt by Ciclisme aeblancafort

El diumenge passat 9 de setembre es va celebrar la 3a Marxa Btt Terra d’Oliveres organitzada pel club ciclista Arbeca i un membre de l’AEBlancafort el Ricard va anar a fer BTT a l’Arbeca.  L’organització va preparar 3 circuits, un de 62.5 km, un de 42 km i un de 23 km. En total van participar 364 corredors de BTT.

A les 9 del matí va començar la cursa llarg , primerament amb una forta rampa, i al cap de poc una vertiginosa trialera. Al cap d’uns 100m d’acabar la trialera va tornar a pujar per un “portet” seguir el camí i va arribar a la trialera del pi. La passa i ara pot descansar una estona fins que no va arribar al corriol de pujada que es fa interminable perquè puja i puja i puja. Però tan pujar es veu recompensat amb tornar a baixar per trialera. Va seguint un fals pla fins arribar a la trialera dels 5 trams. Força divertida. La baixa i prop d’allí va trobar l’avituallament.

Uns quilòmetres després de l’avituallament, toca pujada dura, amb bocins on s’estreny el pas i es va vigilar a no tocar massa la terra tova del tros. A dalt, baixa per trialera i es redirigeix cap a l’Espluga on va retrobar els bikers del circuit mitjà. Puja, baixa pel tros d’oliveres, un altre parell de pujades i baixades i se’n va cap a la trialera del Curuncull, pit amunt tira cap als Omellons i fa un corriol divertit, es ajunta amb els bikers del circuit curt que va abandonar en breu per tornar a fer un ascens per un pujador en desús, un cop a dalt, baixa per trialera, segui el camí fins que es va trobar amb una pujada que es va dur a un corriol. Aquest corriol és d’uns 3km aproximadament i llavors la pujada final, va una mica pels Plans i baixa cap a la línia de meta.
La classificació de la marxa en circuit llarg va ser: pel Ricard 77a posició, amb un temps 04:31:37

Jordi Salvado(esquerra) Ricard Miro (central) Joan Carles Sanahuja (dreta)